عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امیدواریم در سایه توافق ایران و کشورهای 1+5 شاهد سرعت گرفتن توسعه کشور باشیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :

امیدواریم در سایه توافق ایران و کشورهای 1+5 شاهد سرعت گرفتن توسعه کشور باشیم

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ابراز امیدواری کرد در سال جدید ضمن توافق ایران با کشورهای 1+5 شاهد سرعت گرفتن توسعه کشور در همه بخشها باشیم.

 حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در دیدار استاندار گلستان با متولیان بخش صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به بیانات نوروزی ریاست محترم جمهور گفت : ریاست محترم جمهور در این بیانات سال 94 را سال رونق تولید، اشتغال و صادرات غیر نفتی دانستند که نشاندهنده اهمیت بالای این بخش در توسعه کشور است .

 وی افزود : قطعا بخش صنعت ، معدن و تجارت مهمترین بخش در تحقق این شعار ریاست محترم جمهور می باشد و این وظایف فعالان این بخش را دوچندان می کند و نهادهای غیر دولتی مرتبط با این بخش من جمله اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی و خانه صنعت ، معدن و تجارت نیز یقینا نقش بسیار موثری در تحقق برنامه های دولت در توسعه این حوزه مهم خواهند داشت .

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان با اشاره به برگزاری سالم انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان گفت : تمام تلاش خود را کردیم تا انتخابات اتاق در فضایی آرام و بدون هر گونه تنش برگزار گردد ، و افراد با صلاحیت انتخاب شوند ، که خوشبختانه با حضور گسترده و پرشور تجار و بازرگانان عضو این اتاق در انتخابات مذکور ، افراد شایسته نیز انتخاب شدند و ما امیدواریم افراد جدید ، خون تازه ای در شریانهای تجارت خارجی استان وارد نمایند و ان شاء ا... با همدلی و همزبانی در راستای تحقق توسعه تجارت استان گام بردارند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 972
  • کد خبر : 7744