عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 2 روستای مرزی

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 2 روستای مرزی

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از آغاز اجرای عملیات آبرسانی به 2روستای مرزی این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حسین سعیدی راد افزود: در راستای تامین آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی از مرداد ماه سال جاری عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب 2 روستای مرزی قیزلر و دماغ  به طول 14 کیلومتر و جنس لوله پلی اتیلن 110، با دستور و مساعدت مهندس هرمزی مدیر عامل شرکت آغاز شد. 
 وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان برای اجرای این خط انتقال حدود 25میلیارد ریال هزینه نموده است افزود: این خط انتقال تا فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری می رسد که امیدواریم قبل از شروع فصل تابستان آینده مردم این 2 روستای مرزی از آب شرب موردنیاز بهره‌مند می‌شوند.
سعیدی راد در پایان بیان داشت : اجرای عملیات خط انتقال با هدف رفع مشکلات موجود در خصوص تامین نیاز آب شرب این 2 روستا و بهره برداری از این طرح در کوتاه ترین زمان موجب رضایت مندی مشترکین خواهد داشت و قطعا این امر تحقق خواهد یافت.
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در پایان اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح 192 خانوار با جمعیتی بالغ بر 709 نفر از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .