عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال فاضلاب بندر گز

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بندرگز خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال فاضلاب بندر گز

آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال فاضلاب بندر گز

 به گزارش روابط عمومی آبفا گلستان مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بندر گز گفت: با توجه به گذشت حدود 13 سال از اتمام خط انتقال فاضلاب و با عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات جدید فاضلاب در سال های اخیر، افزایش تعداد مشترکین در حال بهره برداری و افزایش دبی فاضلاب تولیدی انجام عملیات اجرایی خط دوم انتقال فاضلاب به تصفیه خانه بیش از پیش برای این شهر ضروری است.

مهندس سید مهدی آل حسینی افزود: برای اجرای مدول دوم تصفیه فاضلاب نیاز به جمع آوری و انتقال کل فاضلاب به تصفیه خانه می باشد که جهت اجرای نمودن این عملیات قرار داد اجرای خط انتقال فاضلاب با پیمانکار منعقد گردیده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه 6 ماه است بیان نمود طول اجرای خط دوم انتقال فاضلاب را 3 هزارو 510 متر با سایز لوله 500 میلی متری از جنس پلی اتیلن با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال می باشد.

وی خاطر نشان کرد در حال حاضر عملیات اجرای پروژه از داخل تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرگز به متراژ حدود 500 متر لوله گذاری انجام شده است، که با مشکلاتی بویژه عبور از اراضی بخش خصوصی روبه رو هستیم و امیدواریم با رفع هر چه سریعتر موانع در مدت زمان قرار داد به پایان برسانیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1040
  • کد خبر : 12752