عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزم جدی دولت بر آبگیری سد نرماب تا پایان اردیبهشت 1400

مشاور معاون اول رییس جمهوری در بازدید از سد نرماب عنوان کرد:

عزم جدی دولت بر آبگیری سد نرماب تا پایان اردیبهشت 1400

عزم جدی دولت بر آبگیری سد نرماب تا پایان اردیبهشت 1400

 مشاور معاون اول رییس جمهوری و دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری گفت: بدنه و مخزن سد نرماب چهل چای مینودشت در شرق استان گلستان که هم‌اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان فعالیت دولت دوازدهم آبگیری خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، کاظم پالیزدار در بازدید از سد نرماب مینودشت گفت: این سد از مهمترین پروژه‌های زیرساختی استان گلستان است که دولت تلاش دارد تا پایان فعالیت خود، آنرا به آبگیری اولیه  برساند.
وی افزود: باوجود شرایط سخت اقتصادی کشور و محدودیت‌ منابع مالی اما امسال دولت اعتبارات خوبی برای عملیات اجرایی سد نرماب مینودشت پیش بینی کرده که امیدواریم، ساخت مخزن و آبگیری آن تا پایان فعالیت همین دولت انجام شود.
پالیزدار اضافه کرد: بحث استملاک اراضی حوزه سد نرماب نیز نیاز به تقویت منابع اعتباری دارد که موضوع به معاون اول ریاست جمهوری برای پیگیری ارجاع می‌شود.
وی بیان داشت: در بازدیدی که انجام شد، پروژه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است ولی بهره برداری آن در بخش شرب مستلزم صرف زمان بیشتری است. 
مشاور معاون اول رییس جمهوری اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی منابع دولت محدود است و تمام تلاش ما این است که بالاخره با حداقل ها نیز پروژه به بهره برداری برسد.
 سیدابوالفضل حسینی نیا، سرپرست فرمانداری مینودشت نیز دراین بازدید که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان نیز حضور داشت، برلزوم تسریع در پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به جابجایی چهار روستای طرح انتقال کاسه سد نرماب و نیز بحث استملاک اراضی حوزه این سد تاکید کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .