عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خروج بدون مجوز گندم از گلستان قاچاق محسوب می‌شود


خروج بدون مجوز گندم از گلستان قاچاق محسوب می‌شود

خروج بدون مجوز گندم از گلستان  قاچاق محسوب می‌شود

 رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: خروج بدون مجوز گندم از گلستان غیر قانونی و قاچاق محسوب می‌شود و با افرادی که چنین اقدامی کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار گردید گفت: امروز مسئله خروج گندم از استان گلستان به یک چالش تبدیل شده است و خروج گندم از گلستان بدون مجوز در حکم قاچاق محسوب می‌شود.

طلوعیان گفت: براساس مصوبات قبلی کارگروه تنظیم بازار استان ، عرضه مرغ مورد نیازاستان با قیمت 5 درصد کمتر از متوسط قیمت کشور انجام می شود.

وی از کارخانجات استان خواست نسبت به خرید دانه سویا به قیمت توافقی به منظورذخیره دانه در استان وتامین نیاز روغن وکنجاله استان اقدام نمایند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: خروج دانه سویا از استان در فصل خرید که تا پایان آذر ماه است ممنوع می باشد.

وی گفت: خروج بدون مجوز دام از استان، قاچاق محسوب می‌شود ودستگاه‌های متولی از جمله دامپزشکی، سازمان جهاد کشاورزی وسازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با همکاری سایر دستگاه‌ها باید راهکارهایی را اتخاذ نمایند تا از قاچاق این کالای پر اهمیت در سبد غذایی مردم جلوگیری شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 314
  • کد خبر : 77916