عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور برگزار می گردد

با هدف ترویج فرهنگ ایمنی:

مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور برگزار می گردد

سرپرست دفتر پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از برگزاری اولین مانور دورمیزی صنعت آب و برق کشور با میزبانی استان گلستان در راستای آمادگی، افزایش سطح آگاهی در مواقع بحران خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،مهندس احمد دنیکو اظهار داشت: مانور مناطق 6 گانه کشور با شرکت 3استان معین خراسان رضوی ، خراسان شمالی و سمنان روز چهارشنبه 21آبان ماه به صورت دورمیزی و در راستای آمادگی لازم در مواقع بحران و توان عملیاتی شرکت های خدمات رسان به میزبانی صنعت آب و برق استان گلستان برگزار می گردد .
وی تصریح کرد : با توجه به تشدید شیوع کرونا برابر تصمیم‌ها و پیشنهاد‌های ستاد مقابله به ویروس کرونا بخش عملیاتی این مانور حذف و اجرای مانور به صورت دور میزی جایگزین شد.
دنیکو خاطر نشان کرد : اجرای مانور‌ فوق با تکیه بر بستر‌های ارتباطی موجود، بسیاری از فعالیت‌ها به شکل مجازی پیش بینی شده و نتایج آن می‌تواند در موارد مشابه و بحران‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سرپرست دفتر پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان داشت : اجرای این  مانور در شهرستان علی آباد کتول با اکیپ های خدمات رسان صنعت آب و برق از جمله شرکت آب و فاضلاب ، شرکت توزیع برق ، نیروگاه و آب منطقه ای در محور های ساعت صفر شروع عملیات ، بازبینی و تهیه گزارشات و نقشه های محل های حادثه دیده ، اعزام فرضی اکیپ های امدادی و واکنش سریع با تمام تجهیزات و امکانات مقابله با بحران و اقدام و تعمیر و بازسازی محل های حادثه دیده تدوین شده قرار است برگزار گردد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .