عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور در گلستان برگزار شد


مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور در گلستان برگزار شد

مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور در گلستان برگزار شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از برگزاری اولین مانور دورمیزی صنعت آب و برق کشور با میزبانی استان گلستان در راستای آمادگی، افزایش سطح آگاهی در مواقع بحران خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ علی اکبر نصیری در جلسه کاروان خدمت که با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در خانه ملت و مدیران کل دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری آق قلا برگزار شد گفت: تامین برق پایدار مشترکین از اهداف وزارت نیرو و  توانیر و به تبع از آن شرکت توزیع نیروی برق استان است که در صدد آن هستیم این مهم تحقق یابد.

وی گفت : فعالیتهای خوبی در حوزه صنعت برق در این شهرستان و بخش مرکزی انجام شده است.
وی افزود : جهت تحقق برق پایدار ،در حال حاضر در شهر انبارالوم ، 8 کیلومتر از شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و برای باقیمانده شبکه های سیمی در این شهر ،لوازم و یراق آلات لازم تحویل مدیریت گردیده و به محض اخذ پیمانکار ، ادامه کار صورت خواهد پذیرفت همچنین در روستای گوگ تپه ، ترانسفورماتور های 20 کیلوولت جهت رفع ضعف ولتاز بزودی نصب می شود.
نصیری افزود : در روستای عطاباد تاکنون فعالیتهای خوبی انجام شده که شبکه موجود برای مشترکین خانگی طراحی شده ، ولی با توجه به استقرار کارگاههای مبل سازی در این روستا، در فصل تابستان با ضعف ولتاژ روبرو هستیم که جهت رفع این ضعف ولتاژ ، می بایست  دستگاههای ذیربط با اتخاذ تصمیمات لازم  همچون  احداث شهرک صنعتی در این منطقه ، می توان با روشهایی چون راه انداری پست 63 کیلوولت یا DG  در صورت تخصیص اعتبارات لازم ، ضعف ولتاژ این منطقه را رفع کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اضافه کرد: در روستای پیرواش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده و شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که این خود جهت پایداری شبکه و کاهش تلفات کمک می کند.
در ادامه نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان آق قلا از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان و مجموعه همکاران به جهت عملکرد قابل توجهی که داشتند ، تقدیر و تشکر خود را اعلام نمودند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .