عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان رتبه برتر کشوری را کسب کرد

در ارزیابی 6 ماهه نخست سال جاری رقم خورد؛

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان رتبه برتر کشوری را کسب کرد

 مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از کسب رتبه برتر روابط عمومی این اداره کل در ارزیابی عملکرد 6 ماهه نخست سال 99 در بین روابط عمومی‌های ادارات کل وزارت میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی امروز سه‌شنبه 20 آبان ماه 99 با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر فعالیت روابط عمومی‌های ادارات کل میراث‌فرهنگی استان‌ها در تولید محتوا، فضای مجازی و ارتباط با رسانه، روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی گلستان موفق به کسب رتبه برتر در ۶ ماه نخست سال جاری شد.
او خاطرنشان کرد: این ارزیابی با محوریت فعالیت در اینستاگرام، توییتر، تلگرام، گزارش، یادداشت، گفتگو، عکس و گزارش تصویری، ویدئو و تلویزیونی بوده است.
زیارتی بیان کرد: این ارزیابی با توجه به شاخص‌های اعلام‌شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی و همچنین بررسی ماهانه روابط عمومی‌های استانی در محور تولید محتوا (در بخش‌های عکس، گزارش، یادداشت، گفت‌وگو و گزارش تصویری)، محور ارتباط با رسانه (در بخش‌های ویدئو، مکتوب و تلویزیونی) و محور فضای مجازی ( در پلتفرم‌های اینستاگرام، توییتر و تلگرام) صورت گرفته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .