عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حجم گاز دریافتی استان تا ابتدای آبان ماه سال جاری، افزون بر یک میلیارد و 650 میلیون متر مكعب

سرپرست شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

حجم گاز دریافتی استان تا ابتدای آبان ماه سال جاری، افزون بر یک میلیارد و 650 میلیون متر مكعب

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان از دریافت نزدیک به یک میلیارد 650 میلیون متر مكعب گاز در سال 99 در استان گلستان تا ابتدای آبان ماه خبر داد.

 علی طالبی در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت با بیان خبر فوق افزود: این میزان مربوط به بخشهای مختلف گازرسانی اعم از بخش خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاه، کارخانه سیمان و جایگاههای  CNG می باشد كه در 7 ماهه سال دریافت و به مصرف رسیده است.  
مهندس  طالبی تصریح كرد: در همین راستا در مدت زمان اشاره شده حجم گازدریافتی در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی (دیافراگمی)، نزدیک به 700 میلیون مترمكعب و بخشهای نیروگاه، کارخانه سیمان و جایگاههای CNG استان نیز بالغ بر 950 میلیون متر مکعب بوده است.   
 وی افزود: درسال گذشته حجم دریافتی گاز استان گلستان در کلیه بخشهای مصرف، نزدیک به 3 میلیارد و 133 میلیون متر مکعب بوده است که از این میزان سهم بخش خانگی، تجاری و صنعتی (دیافراگمی) افزون بریک میلیارد و 949  میلیون متر مکعب می باشد.
 این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت مصرف گاز بویژه در ایام سرد سال بخش خانگی می باشد ابراز داشت: با توجه به اطلاع رسانیهای قبلی کلیه واحدهای صنعتی، تجاری و اداری استان باید مجهز به سوخت دوم باشند تا در صورت لزوم از سوخت جایگزین استفاده نمایند.
 سرپرست شرکت گاز استان گلستان افزود: سیاست دولت کاهش مصرف سوختهای مایع و جایگزین كردن گاز طبیعی بجای این سوختها می باشد كه خوشبختانه  این امر بصورت مطلوبی محقق شده و در حال حاضر با تلاش  صورت گرفته درسطح استان توانستیم تمامی شهرهای استان، 885 روستا ،نزدیک به 3055 واحد صنعتی و همچنین 65 جایگاه CNG  را گازرسانی نمائیم.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .