عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حجم گاز دریافتی استان تا ابتدای تیرماه سال جاری افزون بر 901 میلیون مترمکعب

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

حجم گاز دریافتی استان تا ابتدای تیرماه سال جاری افزون بر 901 میلیون مترمکعب

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از دریافت 901 میلیون مترمكعب گاز در فاصله زمانی ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سال 1401 در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی افزود: این میزان مربوط به بخش‌های مختلف گازرسانی اعم از بخش خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاه، کارخانه سیمان و جایگاه‌های سوخت CNG هست كه در 3 ماهه سال دریافت و به مصرف رسیده است.
  طالبی تصریح كرد: در همین راستا در مدت‌زمان اشاره‌شده حجم گاز دریافتی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی (دیافراگمی) 494 میلیون، بخش نیروگاهی 316 میلیون، کارخانه سیمان 24 میلیون و جایگاه‌های  CNG استان نیز بالغ‌بر 67 میلیون مترمکعب بوده است.   
وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته حجم دریافتی گاز استان گلستان در کلیه بخش‌های مصرف 903 میلیون مترمکعب بوده است که از این میزان سهم بخش خانگی، تجاری و صنعتی (دیافراگمی) افزون بر 354 میلیون مترمکعب می‌باشد.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: سیاست دولت کاهش مصرف سوخت‌های مایع و جایگزین كردن گاز طبیعی بجای این سوخت‌ها است كه خوشبختانه  این امر به‌صورت مطلوبی محقق شده و در حال حاضر با تلاش  صورت گرفته در سطح استان توانستیم تمامی 33 شهر استان، 924 روستا، نزدیک به 1042 واحد صنعتی عمده و همچنین 65 جایگاه CNG را گازرسانی نمانیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .