عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایستگاههای تقلیل فشار از مهمترین بخش های تأسیسات گازرسانی برای استمرار جریان گاز می باشند

سرپرست شرکت گاز استان گلستان عنوان کرد:

ایستگاههای تقلیل فشار از مهمترین بخش های تأسیسات گازرسانی برای استمرار جریان گاز می باشند

 

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان ایستگاههای تقلیل فشار را از مهمترین بخش های  تأسیسات گازرسانی برای استمرار جریان گاز خواند و گفت: ضرورت دارد رؤسای ادارات و کارشناس مرتبط با ایستگاهها نهایت تلاش خود را در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد ایستگاههای تقلیل فشار بکار گیرند.

مهندس علی طالبی بهمراه مقصودلو رئیس بهره برداری مرکز استان در بازدید از تاسیسات و تجهیزات موجود در ایستگاه تقلیل فشار CGS گاز گرگان، تأکید کرد: اورهال ایستگاهها بموقع انجام و براساس چک لیستهای مربوطه روند بازدید و کنترل قطعات و اطمینان از صحت عملکرد تأسیسات صورت پذیرد تا انشاءا... با استمرار جریان گاز   و در روند گازرسانی به مردم شریف خللی ایجاد نگردد . 

 در این بازدید که در آستانه فصل سرما و با هدف ارزیابی بهبود عملکرد ایستگاه  مذکور انجام شد، سرپرست شرکت گاز استان گلستان تاسیسات موجود در این ایستگاه را مورد کنترل و ارزیابی قرار داده و ضمن ابراز رضایت، رهنمودهای لازم در خصوص نحوه رسیدگی و نگهداشت  آنها  ارائه نمود.

 وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت شناسایی ، ریشه یابی  و پیشگیری از بروز مشكلات و همچنین  آمادگی كامل ایستگاه ها بویژه در ایام سرد سال گفت: در حال حاضر شرایط برای ورود به فصل سرد سال مهیا بوده و سطح آمادگی تاسیسات در حد قابل قبولی قرار دارند و رفع چالش های موجود در كلیه فعالیت های ایستگاه های تقویت فشار گاز به منظور توزیع پایدار و ایمن گاز صورت پذیرفته است.

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .