عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادامه ارائه خدمات این شرکت در محدودیت های کرونایی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

ادامه ارائه خدمات این شرکت در محدودیت های کرونایی

 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در دو هفته پیش رو ارائه خدمات آب و فاضلاب به مشترکان تعطیل نخواهد شد اما این شرکت برنامه هایی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزی اظهار داشت: با توجه به محدودیت های جدید ستادملی مقابله با کرونا این شرکت هم مانند سایر دستگاه ها ضمن رعایت کلیات بخشنامه فوق جهت حضور نیروها برابر شرایط اعلامی این بستر را آماده نموده است که هیچ خللی در خدمات رسانی به مردم شریف  استان ایجاد نگردد .
وی تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا  و ضرورت مقابله و پیشگیری از انتقال آن، آب یکی از اساسی‌ترین نیازها محسوب می‌شود به همین دلیل این شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین فهیم استان هم آمادگی لازم را دارد .
هرمزی در ادامه بیان داشت :در وضعیت فعلی که به واسطه بحران کرونا افزایش مصرف آب برای رعایت مسائل بهداشتی جهت مقابله با این ویروس را شاهد هستیم باید نهایت توجه را در صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشیم تا با شکست کرونا شاهد مشکل کم آبی در استان نباشیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان اظهار داشت :مرکز ارتباط مردمی این شرکت با شماره ۱۲۲ در تمامی ساعات شبانه روز و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هر گونه نقطه نظرات هم استانی های فهیم خواهد بود .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .