عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشدید اقدامات حفاظتی با حضور حافظان طبیعت

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان:

تشدید اقدامات حفاظتی با حضور حافظان طبیعت

تشدید اقدامات حفاظتی با حضور حافظان طبیعت
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان گفت: حفاظت از مراتع و جنگل‎ها مسئولیتی گران برای همه مردم است اما به صورت خاص بار آن را جنگلبانان درسخت‌ترین شرایط به دوش می‌کشند. لذا اقدامات حفاظتی در زمان شیوع ویروس کرونا با حضور حافظان طبیعت بیشتر از پیش در حال اجرا است.
حبیب یاراد بزی گفت:اگر چه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی است اما در کنار این، افرادی هستند که به صورت تخصصی کار حفاظت از جنگل‌ها و مراتع را بر عهده دارند. سینه سپر می‌کنند و حفاظت از منابع طبیعی و جنگل را چون حفاظت از خویشتن می‌دانند.
وی با تاکید بر اینکه هر انسانی نسبت به طبیعت دین دارد اظهار داشت: حفظ، حراست و صیانت از محیط زیست، جنگل، مراتع و جلوگیری از تصرف اراضی ملی در حیطه وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی و جنگلبانان است.
سرهنگ یاراد بزی با اشاره به  شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی اصناف افزود:حفاظت تعطیلی و بیماری و بحران نمیشناسد و جنگلبانان همیشه و همه جا با تمام توان خود مشغول به حفاظت از عرصه های ملی هستند.
بزی  در پایان  افزود: طبیعت متعلق به همه مردم و سرمایه ملی است باید در حفظ و صیانت از آن تا جایی که امکان دارد تلاش و فرهنگ‌سازی کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .