عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه مشترک میان هلال احمر گلستان و بنیاد مسکن استان

جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

امضای تفاهم نامه مشترک میان هلال احمر گلستان و بنیاد مسکن استان

امضای تفاهم نامه مشترک میان هلال احمر گلستان و بنیاد مسکن استان

 تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر استان گلستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با هدف بهره مندی از تعاملات دو دستگاه در جهت مسکن اعضا داوطلب و مشارکت در پروژه های عمرانی هلال احمر به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ به منظور ایجاد زمینه های ساخت مسکن روستایی و شهری برای جوانان، امدادگران و داوطلبان، صدور اسناد مالکیت اماکن و همچنین مشارکت در پروژه های عمرانی هلال احمر تفاهم نامه ای میان جمعیت هلال احمر گلستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به امضاء رسید.
در این جلسه مشترک فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مسکن و سرپناه مناسب به عنوان یکی از مهمترین نیازهای انسانها محل آرامش و آسایش خانواده هاست و یکی از دغدغه های هلال احمر توجه به نیازهای اولیه جوانان، امدادگران و داوطلبان است که بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با هلال احمر در این امر پسندیده بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.
در ادامه سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه با تشریح خدمات قابل ارائه به جامعه هدف هلال احمر استان در بخش تأمین تسهیلات و کمکهای بلاعوض ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور اسناد مالکیت اماکن هلال احمر در شهرها و روستاها و جامعه هدف آن، مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی و …، پیگیری تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه و همچنین اجرای پروژه های مشارکتی را از مهمترین برنامه های بنیاد مسکن استان است.
گفتنی است در جلسه امضاء تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد، مهندس خسروی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان و سیده صغری خراسانی، سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان نیز حضور داشتند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .