عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست اداره گاز شهرستان گنبد معرفی شد


سرپرست اداره گاز شهرستان گنبد معرفی شد

 طی حکمی از سوی مهندس علی طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان، ایوب نریمانی با حفظ سمت بعنوان سرپرست جدیداداره گازشهرستان گنبد منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی ،در این حکم مهندس طالبی از خدمات ارزشمند و تلاش درخور تحسین اسحاق شکیبا رئیس سابق اداره گاز گنبد قدردانی نموده و آرزوی توفیق و سربلندی برای سرپرست جدید اداره گاز شهرستان مسئلت داشته و بر تكریم ارباب رجوع، توسعه گازرسانی، رعایت مسائل ایمنی و رفاه حال شهروندان عزیز  تاکید ورزیدند.

 در آئین معارفه سرپرست جدید اداره گاز گنبد که درمحل فرمانداری شهرستان انجام شد کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد باتشکر ازفعالیتهای انجام شده در راستای گازرسانی به شهرستان ،از شرکت گاز بعنوان یکی از دستگاههای برتر در زمینه خدمات دهی یادکرد و از سرپرست جدید اداره گازنیز انتظار داشت تا رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مردمی و مرتفع نمودن آنها در اولویت قرار دهند  .

ایشان در ادامه با تشریح جایگاه شهرستان گنبد از دو جنبه اجتماعی و اقتصادی ،انتظارات از دستگاه مهمی همچون شرکت گاز را بالا خوانده که می تواند با توسعه خدمات و زیرساختها ، شرایط افزایش حجم سرمایه گذاری ، تولید و همچنین اشتغال شهرستان را ارتقاء بخشد.

 کریمی در ادامه روند گازرسانی به دو روستای کرند و هوتن و همچنین سایر پروژه های روستایی و صنعتی شهرستان را مورد توجه قرار داده تا با همکاری فرمانداری شهرستان ،این طرحها هر چه سریعتر مورد بهره بردری قرار گیرند.

در همین راستا مهندس طالبی سرپرست گاز گلستان نیز از عنایات معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد تشکر نموده و آمادگی شرکت گاز را در راستای تسریع در روند حدمات رسانی و گازرسانی درسطح شهرستان اعلان داشتند .

درادامه این نشست نیزحکم انتصاب سرپرست جدید اداراه گاز شهرستان گنبد به وی اعطاء شد و ازخدمات اسحاق شکیبا که به افتخار بازنشستگی نایل گردیدند تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است درادامه نیز مهندس طالبی و همراهان باحضور در اداره گاز گنبد ضمن تشکر از خدمات ارزنده اسحاق شکیبادر دوران تصدی مسئولیت ،رئیس جدید اداره گاز را نیز به همکاران معرفی نموده و درخواست داشتند تا در راستای پیشبرد فعالیتها و انجام مطلوب امورات نهایت همکاری را با ایشان داشته باشند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .