عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ابلاغ مصوبه تخفیف صد درصدی آب بهای مشترکان کم مصرف از سوی معاون اول رئیس جمهور

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

ابلاغ مصوبه تخفیف صد درصدی آب بهای مشترکان کم مصرف از سوی معاون اول رئیس جمهور

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر از ابلاغ مصوبه تخفیف صد درصدی صورتحساب آب و فاضلاب مشترکان کم مصرف از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: این طرح از دی ماه برای مشترکانی که مصرف آب آنان کاهش داشته است باید اجرا شود و در صورت ابلاغ به وزارت نیرو ما آن را اجرا خواهیم کرد.

 بهزاد هرمزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، افزود: براساس مصوبه هیئت وزیران، مشترکانی که مصرف آنان تا یک سوم الگوی مصرف آب است، مشمول صدور قبض صفر یا همان قبض رایگان خواهند شد که در استان گلستان میانگین الگوی مصرف برای هر نفر در ماه 15متر مکعب می باشد و مشترکینی که یک سوم الگوی مصرف  یعنی 5متر مکعب در ماه مصرف نمایند از تخفیف صد درصدی در این طرح برخوردار می گردند.
هرمزی اظهار داشت : تخفیف 100درصدی مبلغ قبض آب کم مصرف ها علاوه بر اینکه گامی مهم برای اصلاح الگوی مصرف است ، اقدامی جهت توسعه عدالت اجتماعی و تحقق وعده دیرینه رایگان کردن قبض آب اقشار آسیب پذیر محسوب می شود .
وی خاطر نشان کرد : هرچه در اجرای طرح پیش برویم ممکن است مشترکین بیشتری ترغیب به صرفه‌جویی در مصرف آب بشوند و مشمولین این طرح افزایش یابد.
هرمزی در پایان تصریح کرد: این مصوبه فقط شامل واحدهای مسکونی است و به هیچ عنوان شامل خانه باغ‌ها، ویلاها و واحدهای تجاری نخواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .