عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلاح و توسعه بیش از 12 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرستان گنبد کاووس

در 9 ماه گذشته؛

اصلاح و توسعه بیش از 12 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرستان گنبد کاووس

 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از اصلاح و توسعه بیش از 12 کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب این شهرستان در 9 ماه گذشته سال 99 خبر داد
.به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، سعیدی راد در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: اجرای بیش از 9700 متر اصلاح شبکه توزیع و 2863 متر توسعه شبکه با هدف جلوگیری از هدر رفت ، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق فاقد شبکه آبرسانی و برنامه های کاهش آب بدون درآمد صورت گرفته است .
وی  تصریح کرد : 1358فقره واگذاری و فروش انشعاب، تعویض 505 کنتور خراب و فرسوده در جهت کاهش هدر رفت آب ، 81 مورد جابه جایی کنتور و 53فقره اصلاح انشعاب را  دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور برشمرد.
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود: رفع 1401فقره اتفاقات شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات ، 1197مورد رفع شکستگی در روستاهای تحت پوشش، راه اندازی 5حلقه چاه جدید و 2 مورد ویدئو متری چاه از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مدت بوده است .
وی با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده گفت: تعمیر و تعویض 83دستگاه تابلو برق، 21دستگاه اینورتر و 15دستگاه فلوتر، تعمیر و احداث 5باب حوضچه شیرآلات ،2مورد مرئی سازی شیرآلات شبکه ،تعمیر و بازسازی 37 مورد حوضچه های شیرآلات شبکه توزیع، تعمیر و نصب29 دستگاه الکتروپمپ چاه های آب شرب و 4 مورد نصب دستگاه کلریناتور جدید از دیگر اقدامات این امور در 9 ماه گذشته بوده است.
سعیدی راد در پایان اظهار داشت : در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب مشترکین این شهرستان با تلاش مجموعه همکاران دفتر کنترل کیفی ستاد و امور گنبد کاووس 89هزار و 133مورد آزمون کلر سنجی در این مدت به ثبت رسیده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .