عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 44هزار و 464 آزمون کلرسنجی در شهرستان مراوه تپه صورت گرفت

با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی:

44هزار و 464 آزمون کلرسنجی در شهرستان مراوه تپه صورت گرفت

 مدیر امور آب و فاضلاب مراوه تپه از انجام 44هزار و 464 آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین در 9 ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "جلال الدین سارلی" افزود: در این مدت 4هزار و 968مورد آزمون کدورت سنجی، هزار و 445 مورد آزمون های میکروبی و شیمیایی و شستشوی 300 متر مکعب  مخازن با هدف بهبود وضعيت كيفي آب از دیگر فعالیت های انجام شده در نه ماهه گذشته بوده است.   
مدیر امور آب و فاضلاب مراوه تپه افزود: اجرای 18 کیلومتر توسعه شبکه و خط انتقال، اصلاح و بازسازی 3کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و بازرسی دیداری 30کیلومتر شبکه آبرسانی دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است. 
سارلی در ادامه تصریح کرد: رفع 133مورد حوادث و اتفاقات خطوط انتقال ،رفع 113 مورد حوادث و اتفاقات انشعابات مشترکین در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از اقدامات دیگردر نه ماه گذشته سال 99 عنوان کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب مراوه تپه افزود: 12مورد تعمیر تابلو برق ،1مورد تعویض الکتروپمپ ،113مورد انشعاب آب واگذار شده ، 70مورد انشعاب نصب شده و وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن  6 ایستگاه پمپاژ  از دیگر فعالیت های این امور بوده است .
سارلی در پایان اظهار داشت: وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن 39 حلقه چشمه و حفر و تجهیز 2 حلقه چاه در راستای بخشی از کمبود آب شرب شهر و روستاهای تحت پوشش این امور از دیگر فعالیت های مهم این امور در  نه ماه گذشته سال 99 بوده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .