عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 21هزار و 438 موردآزمون کلرسنجی درشهرستان گنبد کاووس صورت گرفت

با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی :

21هزار و 438 موردآزمون کلرسنجی درشهرستان گنبد کاووس صورت گرفت

 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از انجام 21هزار و 438 مورد آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین در 9 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس"حسین سعیدی راد" افزود: در این مدت علاوه بر آزمون کلرسنجی 9هزار و 765 مورد آزمون کدورت سنجی، با هدف بهبود وضعيت كيفي آب انجام گردیده است.
 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود: اجرای 7636متر  توسعه شبکه آب شرب در شهر و روستاها، 30374متر اصلاح شبکه، اصلاح 937 رشته بازسازی انشعابات فرسوده و شناسایی و تبدیل 143 انشعاب غیر مجاز به مجاز  از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.
 سعیدی راد در ادامه تصریح کرد: تعویض 944 مورد کنتور خراب مشترکین، رفع حوادث و اتفاقات انشعابات مشترکین به تعداد  1328 مورد، رفع حوادث و اتفاقات شبکه توزیع به تعداد 499 مورد و رفع 63 مورد حوادث خط انتقال در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از اقدامات دیگردر 9ماه گذشته سال 1400عنوان کرد .
 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود: بهسازی و بازسازی 12 حلقه چاه آب شرب، حفر و تجهیز  4 حلقه چاه، ویدئو متری 10 حلقه چاه، لایروبی 4 حلقه چاه آب شرب، تعویض لوله جدار چاه به طول 477متر، 43 مورد مرئی سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع و 4مورد نصب شیر تخلیه از دیگر فعالیت های این امور در  مدت مذکور بوده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .