عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه آبرسانی در ایام ا... دهه فجر

مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا خبر داد :

افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه آبرسانی در ایام ا... دهه فجر

 مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا از افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه آبرسانی به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس سلیمان غفاری با اعلام این خبر افزود: آیین افتتاح و  کلنگ زنی 3پروژه شرکت آب و فاضلاب در شهرستان آق قلا با حضور عزیزه امامی معاون توسعه مدیریت  و منابع استانداری گلستان، فرماندار ،شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه های اجرایی به صورت متمرکز برگزار شد.
مدیر امور آب و فاضلاب آق قلا تصریح کرد: افتتاح عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب، افتتاح و کلنگ زنی 3500 متر حصارکشی و محوطه سازی  و عملیات کلنگ زنی خط انتقال آب شرب به طول 2 کیلومتر از پروژه های این امور در شهرستان آق قلا، انبار الوم و روستاهای تحت پوشش در ایام ا... مبارک دهه فجر بوده است .
غفاری در ادامه اعتبار مورد نیاز این پروژه ها را 3/26 میلیارد ریال بیان داشت و اظهار داشت: با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها جمعیتی بالغ بر 29 هزار و 739نفر در شهر انبار الوم و 4 روستای آق دکش، پیرواش، قربان آباد و حبیب ایشان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .