عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه آبرسانی در شهرستان آق قلا

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت :

افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه آبرسانی در شهرستان آق قلا

 سرپرست امور آب و فاضلاب آق قلا از آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی این امور در این شهرستان و  5 روستای تحت پوشش همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس سبزه  با اعلام این خبر افزود: با حضور فرماندار ، شهردار ، مدیران دستگاه های  اجرایی استانی و شهرستانی آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی امور آبفا آق قلا و روستاهای تحت پوشش این شهرستان برگزار شد.
سرپرست امور آب و فاضلاب آق قلا  از حجم پروژه های قابل افتتاح این شرکت در این شهرستان گفت و اظهار داشت: افتتاح یک حلقه چاه آب شرب  ، یک باب مخزن با حجم 100متر مکعب و افتتاح  10000متر شبکه توزیع آب شرب  با اعتباری بالغ بر 53000 میلیون ریال برای جمعیتی بالغ بر 2265 خانوار انجام شد .
وی در ادامه  از حجم پروژه های کلنگ زنی این امور در این شهرستان گفت و تصریح کرد : حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب ، کلنگ زنی یک باب مخزن با حجم 300متر مکعب ، اجرای عملیات خط انتقال آب به طول 5500 متر و عملیات تکمیلی ساختمان و تصفیه خانه فاضلاب  با اعتباری بالغ بر 106000 میلیون ریال و جمعیتی بالغ بر 2176 خانوار به صورت متمرکز اجرای گردید .
سرپرست امور آبفا آق قلا  در پایان اظهار داشت : با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها ، شهر آق قلا  و  5  روستای  گوک تپه ، پیرواش ، بهلکه شیخ موسی ، ناز آباد و سلاق یلقی  با جمعیتی بالغ بر 4441خانوار از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی  و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می گردند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .