عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه گازرسانی شهرستان مراوه تپه در ایام ا... دهه مبارک فجر


افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه گازرسانی شهرستان مراوه تپه در ایام ا... دهه مبارک فجر

 گازرسانی به پروژه 5 روستایی شهرستان مراوه تپه بصورت متمرکز طی آیینی با حضور دکتر امید معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهور، آریان پور نماینده مجلس شورای اسلامی، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، امام جمعه شهرستان، ضمیر فرماندار، دکتر طالبی مدیرعامل شرکت گاز و مسئولین استان و شهرستان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر امید معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهور با گرامیداشت دهه مبارک فجر، از خدمات دولت تدبیر و امید بویژه در بخش روستایی و محروم و همچنین خدمات شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گاز رسانی در این شهرستان تقدیر نمود.   
   در این مراسم همچنین دکتر طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح پروژه های فوق گفت: این پروژه ها شامل افتتاح گاز 2 روستای بالکور ،آق تقه قدیم  و همچنین کلنگ زنی 3 روستای قرناق،میدان جیق و آق تقه گلی داغ ) بهمراه بافت قدیم عرب لاله گون و سایت جدید قرناوه سفلی می باشد که بصورت متمرکز در محل ... انجام گرفت.
   ایشان در ادامه تصریح کرد: برای اجرای پروژه های مذکور بالغ بر 62 میلیارد و 200  میلیون ریال از محل پروژه های عمرانی هزینه برآورد شده است که در همین راستا تعداد 472 خانوار  روستاهای یاد شده از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تدبیر و امید بهره مند خواهند شد.
   طالبی اظهارداشت:در حال حاضر از مجموع 105 روستای شهرستان مراوه تپه تاکنون 76  روستا مورد بهره برداری قرار گرفت   
مدیرعامل شرکت  گازاستان گلستان  با اشاره به ضرورت اهتمام به مقوله صرفه جویی در فصل سرما گفت: همکاری و مشارکت حداکثری مردم عزیز به منظور صرفه جویی درمصرف گاز بسیار مهم و همواره مورد تاکید می باشد،واین امر میتواند ما را در راستای استمرارجریان گاز و ارائه خدمات به موقع  یاری نماید.  

 

 

  

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .