عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین آزمون متمرکز رانندگان عمومی گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد


پنجمین آزمون متمرکز رانندگان عمومی گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد

 پنجمین آزمون متمرکز دوره های آموزشی بدو خدمت رانندگان بخش بار و مسافر و حمل مواد خطرناک گلستان همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده مرکز آموزش سازمان متبوع در محل مرکز آزمون گرگان برگزار شد.

مسئول آموزش رانندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان روز شنبه در حاشیه برگزاری این آزمون در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: در این آزمون بیش از 50 نفر از متقاضیان شغل رانندگی در بخش کالا و مسافر از سراسر استان که خواهان دریافت کارت هوشمند هستند،شرکت کردند.

به گفته وی،یکی از الزامات دریافت کارت هوشمند برای متقاضیان شغل رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی، دریافت گواهینامه های آموزشی بدو خدمت است.

یازرلو ادامه داد: متقاضیان، پیش از برگزاری آزمون، فایل های آموزشی را از طریق دو مجری ذیصلاح آموزش رانندگان عمومی استان دریافت، تا پس از مطالعه و تماشای آنها برای این آزمون اطلاعات لازم را داشته باشند.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان،فایل های آموزشی ارائه شده به متقاضیان را شامل آموزش های لازم در بخش ایمنی، حقوقی، بهداشتی، قوانین کاری و اخلاق حرفه ای بیان کرد و گفت که اگر متقاضی شغل رانندگی به این اطلاعات و اعمال آنها آگاهی نداشته باشد قطعا نخواهد توانست وارد این شغل شود.

یازرلو در پایان، تعداد رانندگان باری و مسافری دارای کارت هوشمند استان را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۲ هزار نفر در بخش کالا و ۳ هزار نفر در بخش مسافر به رانندگی مشغول هستند که با موفقیت شرکت کنندگان این آزمون، به تعداد این افراد اضافه خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .