عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست رییس و اعضای شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی با مدیر کل بازرسی استان


نشست رییس و اعضای شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی با مدیر کل بازرسی استان

 نشست دکتر مهاجر رییس سازمان و اعضای شورای معاونان سازمان با حجت الاسلام فتوحی مدیر کل بازرسی استان صبح امروز در محل دفتر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تشکیل شد.

در این نشست دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: امیدوارم در سال جدید با همدلی گام های ارزشمندی برای جامعه برداریم.

وی ضمن تشکر از همکاری وتعامل بین دو دستگاه اظهار امیدواری کرد در سال جدید این همکاری بیش از پیش تداوم یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان سخنانش افزود: دستیابی به آن‌چه مورد توجه رهبر انقلاب و توسعه پایدار ایران اسلامی است جز در سایه همدلی، همفکری و اتحاد دولت و مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام فتوحی مدیر کل بازرسی استان گلستان گفت: توسعه و پیشرفت بدون نظارت محقق نمی شود.

وی نظارت را توجه برای انجام درست امور خواند و افزود: محور توسعه نظارت است و کار نظارت این است که منابع مالی درست در جای خودش هزینه شود.

مدیر کل بازرسی استان گفت: احساس فساد باعث بی اعتمادی بین دولت و ملت می شود و این عدم آشنایی به قوانین است که باعث بروز تخلف در دستگاهها می شود.

حجت الاسلام فتوحی در ادامه سخنانش نظارت اداره کل بازرسی را نظارت راهبردی دانست و تاکید کرد که با نگاه اصلاح وارد شده و با پیشنهاد ها و توصیه ها به حل مسایل کمک می کنیم.

وی درپایان سخنانش از استقرار هیات اعزامی سازمان بازرسی استان در سازمان جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: از پیشنهاد ها در خصوص اصلاح روند کار بازرسی استقبال می کنیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : قاسمی
  • بازدید : 1740
  • کد خبر : 8127