عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانبازان ادامه دهندگان راه شهدا هستند


جانبازان ادامه دهندگان راه شهدا هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: راه شهدا ادامه خواهد داشت و شایسته‌ترین افراد برای ادامه این مسیر جانبازان هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ در ادامه دیدار های نوروزی و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، اسرافیل وزیری و هیئت همراه با جانبازان 70 درصد جابر ساور علیا، قربان احمدی و قاسم رضایی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد گلستان در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایثار گلستان گفت: تکریم جایگاه والای جانبازان و حل مشکلات این قشر معزز مهمترین وظیفه بنیاد است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند بیان کرد: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولین تبدیل شود.
این مقام مسئول گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حق گام برداشتند و خانواده‌های آنان باتحمل و بردباری در برابر مشکلات به‌نظام آبرو بخشیدند.
جانباز 70 درصد جابر ساور علیا در تاریخ 6 شهریورماه 1331 متولد شد و در تاریخ 8 بهمن‌ماه 1375 هنگام درگیری با عمال رژیم منحوس پهلوی از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرارگرفته و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
 جانباز 70 درصد قربان احمدی در تاریخ 5 خرداد 1340 دیده به جهان گشود و در تاریخ 10اردیبهشت 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه جانبازی نائل گشت و به اسارت دشمن بعثی درآمد و درتاریخ  29 مرداد 1369 به میهن اسلامی باز گشت.
جانباز 70 درصد قاسم رضایی در تاریخ 15 اسفند 1326 دیده به جهان گشود و در سال 21 بهمن 1364 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع جانبازی نائل گشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .