عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرعامل گاز گلستان با فرماندار گرگان


نشست مدیرعامل گاز گلستان با فرماندار گرگان

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان و هیئت همراه با حضور در محل فرمانداری شهرستان گرگان با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند و تسریع در اتمام پروژه گازرسانی روستای زیارت مورد توجه قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، درابتدای این دیدار فرماندار شهرستان گرگان ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای مدیرعامل گاز گلستان و رئیس اداره گاز شهرستان درخصوص روند گازرسانی و تامین و استمرار جریان گاز قدردانی کرد.

 یحیی خاکی گفت:خوشبختانه تمامی روستاهای شهرستان گرگان بجز 6 روستا ،گاز رسانی شده و امیدواریم هر چه سریعتر گاز این روستاها تامین شود .

 در این نشست مدیرعامل گازاستان گلستان نیز ضمن ابراز خوشنودی از برگزاري اين نشست صمیمانه از حسن نظر و مساعدت فرماندار محترم گرگان نهایت تشکر را ابراز داشت و  گزارشی از روند گازرسانی و وضعیت خدمات رسانی در سطح شهرستان بویژه پیشرفت پروژه در حال اجرای روستای کوهستانی زیبا ، جذاب و توریستی زیارت ارائه کرد.

 وی ضمن تشکر از مساعدت و حمایتهای بی شائبه نمایندگان معزز شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود:خوشبختانه این بزرگواران مستمراً پیگیر وضعیت گازرسانی به روستاهای حوزه اتخابیه خود بویژه روستای زیارت هستند که در این خصوص جلساتی نیز با این عزیزان برگزار کردیم که در آن بر هر گونه همکاری تاکید داشتند.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی ضمن همكاري و حمایتهای فرماندار بویژه درخصوص صدور مجوزهای مربوطه و تاکید به دستگاههای اجرایی و مبادی مرتبط عمومی جهت مساعدت در روند اجرای پروژه های شرکت بویژه روستای زیارت را بسیار مهم خواند و درخواست داشت با عنایت به صعب العبور،كوهستاني و باريك بودن بودن مسير گازرسانی مجوزهای خاص از سازمانهای ذیربط در موعد معین اخذ گردد تا انشاء ا...با فراهم شدن سایر شرایط بتوانیم تا پایان سال 94 عملیات گازرسانی به این روستا را به اتمام برسانیم.

 مدیرعامل گازگلستان در پایان در خصوص شرایط گازرسانی به روستاهای کوهستانی شهرستان تصریح کرد:با عنایت به مسیر طولانی و کوهستانی بودن این روستاها و فاصله زیاد آنها با خطوط گاز فعلاً امکان گازرسانی به آنها مقرون به صرفه نمی باشد لذا برای تامین گاز این روستاها راهکارایی را مد نظر داریم .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .