عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل گاز گلستان


دیدار نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل گاز گلستان

  دکتر تربتی نژاد نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت گازاستان گلستان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت دیدار و گفتگو کردند .

  به گزارش روابط عمومی ،درابتدای این نشست صمیمی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در گاز گلستان و تشکر از اقدامات انجام شده از مهندس جمال لیوانی خواست تا گزارشی از وضعیت گازرسانی درسطح استان و شهرستانهای حوزه انتخابیه ارائه نماید

 در همین راستا مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان ضمن خوش آمدگویی، گزارش مبسوطی ازعملکرد شرکت درسطح استان ارائه نموده و درادامه به تشریح پروژه های گازرسانی شهرستان های گرگان و آق قلا بویژه چگونگی گازرسانی به روستاهای چهار باغ و شاهکوه مبادرت نمود.

  وی افزود:قطعا حمايتهای بی شائبه و همیشگی نمايندگان معزز می تواند گره گشای مسائل و مشکلات موجود باشد و نقش بسزایی در زمینه تسریع در توسعه گازرسانی درسطع استان بهمراه داشته باشد.

  مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در ادامه خواستار حمایت و همکاری نمایندگان استان در تصویب اعتبارات مورد نیاز توسعه گازرسانی شد و افزود:انشاء ا... تلاش داریم اين مجموعه بتوانند خدمتگزاراني صديق و كارآمدی براي مردم باشند.

 درپایان این نشست نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت های این شرکت طی سنوات گذشته ،از توضیحات ارائه شده ابراز رضایت نموده و آمادگی خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات موجود به منظور تسریع در روند توسعه گازرسانی اعلام نمود

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .