عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گازرسانی به 3175 صنعت تا پایان سال 99

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبرداد:

گازرسانی به 3175 صنعت تا پایان سال 99

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: باهدف تقویت بخش صنعتی استان و جایگزین  کردن سوخت گاز با سایر سوختهای فسیلی یکی از برنامه های مهم این شرکت گازرسانی به صنایع و مجتمع های صنعتی است که  در همین راستا تاکنون در استان به 3 هزار و 175 صنعت گازرسانی شد .

علی طالبی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان گلستان در این رابطه اظهارداشت: شرکت گاز استان گلستان برای گازرسانی پایدار و ایمن در استان، همه تلاش و همت خود را به کار گرفته تا به تمامی روستاهایی که قابلیت گازرسانی را دارند و همچنین  صنایع استان را از نعمت گاز برخوردار نماید که در حال حاضر  نیز جهش های خوبی در این زمینه داشته ایم.
طالبی ادامه داد: خوشبختانه با سیاستهای حمایتی دولت و یارانه مصوب شورای اقتصاد، استقبال صاحبان صنایع برای استفاده ازسوخت گاز  افزایش قابل توجهی یافته و هر روز درخواستهای متعددی از این بخش را شاهد هستیم و تلاش می کنیم هر چه سریعتر، واحدهایی که ظرفیت گازرسانی دارند را از خدمات این شرکت بهره مند نمائیم تا سهم این شرکت در زمینه رونق اقتصادی و ارتقای جایگاه صنعتی استان بدرستی ادا شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: درهمین راستا درهفته دولت وایام ا... دهه مبارک فجرسال گذشته در مجموع تعداد 222 پروژه گازرسانی در بخشهای مختلف با حضور مسئولین، در سطح استان افتتاح شد که از این تعداد 197 پروژه مربوط به بخش صنعت بود.  

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .