عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد

با هدف پیگیری اعتبارات در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی و به روز رسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی؛

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد

 

با هدف پیگیری اعتبارات در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی و به روزرسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امروز شنبه یک خرداد ماه دیدار و مذاکره کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان،سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان گفت: آموزش‌های مهارتی، علاوه بر دستاوردهای اقتصادی، پیامدهای فراوان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد و می‌تواند باعث تقویت بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط و شادابی در نیروهای جوان، تقویت انسجام ملی شود.
وی تصریح کرد: افزایش فضای آموزش های فنی و حرفه ای و به روزرسانی تجهیزات کارگاهی می تواند در تربیت نیروی انسانی ماهر، ایجاد شغل و رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته باشد و از این رو در خصوص تکمیل پروژه های احداث ساختمان مرکز مراوه تپه و مرکز آموزش هتلداری و بوم گردی شهرستان گرگان، به روزرسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی و بازسازی مراکز آموزشی استان، اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد.
حسینی طلب همچنین گفت: اهمیت مهارت آموزی بر کسی پوشیده نیست و باید وزن اجتماعی مهارت افزایش یابد که پیوست مهارت در طرح های عمرانی و صنعتی پیشنهاد می گردد.
عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت:یکی از راه های ارزش آفرینی و ایجاد برندی قوی در پروژه های استانی،این است که بتوانیم پروژه های استانی را با هزینه ای مناسب و با کیفیتی ایده آل،در زمان مناسب و به شیوه ای مطلوب که شایسته شهروندان استان می باشد ارائه نماییم تا رضایت شهروندان استان را به همراه آورده و چشم اندازی راهبردی برای تمرکز بر یک پروژه موفق در استان با یک تفکر کارآفرینانه در راستای ارزش آفرینی ایجاد نماید.
عابدی همچنین گفت: تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان و افزایش فضای آموزش های مهارتی باعث رشد اقتصادی و ایجاد تحول در چرخه اقتصادی استان با نگرش و طرز تفکر جدید با نیروهای توانمند می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطر نشان کرد:جوانان استان گلستان،جوانانی توانمند،علاقمند به کار و حرفه آموزی،باهوش و آگاه هستند و در این راستا، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می تواند با حضور فعال در این عرصه و با توجه به نیاز استان،در راستای افزایش مهارت همراه با تکنولوژی جدید و پیشرفته روز اقدام نماید.
شایان ذکر است مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این‌ دیدار، طرح پیشنهادی رتبه بندی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت ارسال به سازمان اداری و استخدامی و نیز پیشنهادات اداره کل در مورد برنامه هفتم توسعه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیم کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .