عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آبرسانی سیار به 27 روستا در گنبدکاووس


آبرسانی سیار به 27 روستا در گنبدکاووس

 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از آبرسانی سیار به 27 روستای این شهرستان در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب در این روستاها خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، حسین سعیدی راد با اعلام این خبر افزود: 27 روستای تحت پوشش امور آب و فاضلاب گنبد با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند که با پیگیری‌های انجام شده نسبت به تامین آب با تانکر اقدام شده و تقریبا روزانه آب به قدر کافی توزیع می گردد.
وی تصریح کرد: در نیمه اول تیرماه سال جاری توسط 6 دستگاه ناوگان سیار و با همت و تلاش همکاران تعداد 136 سرویس به حجم 2653 متر مکعب به روستاهای محروم  و 6 نقطه در محدوده شهر و بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در این شهرستان آبرسانی سیار با رعایت تمام موارد بهداشتی صورت گرفت.
 سعیدی راد اظهار داشت: وقوع خشکسالی های مستمر موجب کاهش منابع آبی بسیاری از روستاها شده است به همین دلیل امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب آبرسانی  سیار را در دستور کار قرار داده است.
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس تصریح کرد: استفاده بی‌رویه از آب در روستاهای دارای شبکه آبرسانی پایدار برای مصرف غیر شرب از جمله فضای سبز و دام، شبکه‌های ما را دچار اختلال می‌کند و این موضوع نگرانی جدی ما در شهرستان است که باید استفاده صحیح از آب فرهنگ‌سازی شود.
سعیدی راد در پایان بیان داشت: با توجه به خشکسالی بی سابقه و  شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی توسط هموطنان این شرکت تمام تلاش خود را خواهد داشت تا با آبرسانی سیار به نقاط دارای تنش آبی  بتوانند با آبرسانی مستمر آب شرب بهداشتی و سالم را به این مناطق برساند.
گفتنی است تاکنون ۱۰۱۶۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۰۳۲۸نفر با آبرسانی ناوگان سیار امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در نیمه اول تیرماه سالجاری از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .