عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1910 سرویس آبرسانی سیار در 24 روستای گنبدکاووس صورت گرفت

در سال گذشته انجام شد:

1910 سرویس آبرسانی سیار در 24 روستای گنبدکاووس صورت گرفت

 مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از آبرسانی سیار به 24 روستای این شهرستان به تعداد 1910 سرویس برای جمعیتی بالغ بر 32629 هزار نفر  و در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب این شهر و روستاهای دارای تنش آبی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، حسین سعیدی راد با اعلام این خبر افزود: 27 روستای تحت پوشش امور آب و فاضلاب گنبد و برخی از نقاط این شهر با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند که با پیگیری‌های انجام شده نسبت به تامین آب با تانکرسیار اقدام شده و تقریبا روزانه آب به قدر کافی توزیع می گردد.
 وی در ادامه به دیگر اقدامات این امور در سال گذشته پرداخت و افزود: در این مدت 122 هزار و 354 مورد آزمون کلر سنجی و شستشوی 14 باب مخزن ذخیره با هدف بهبود وضعيت كيفي آب شرب مشترکین صورت گرفته است.
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود: ویدئومتری و لایروبی 19 حلقه چاه آب شرب، حفر و تجهیز 10 حلقه چاه، تعمیر و تعویض 62دستگاه الکتروپمپ، تعمیر و تعویض 18 دستگاه اینورتر و فلوتر، 35 مورد مرئی سازی و تعمیر حوضچه شیرآلات شبکه توزیع و تعمیر 49 دستگاه کلرزن از دیگر فعالیت های این امور در مدت مذکور بوده است.
 سعیدی راد در ادامه تصریح کرد: 139 فقره جابه جایی کنتور، تعویض 1398 مورد کنتور خراب مشترکین، 2701 مورد رفع حوادث و اتفاقات انشعابات مشترکین و 137 مورد رفع حوادث خطوط انتقال آب شرب در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از اقدامات دیگردر سال 1400 عنوان کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس افزود: اجرای بالغ بر 9 کیلومتر توسعه شبکه آب شرب در شهر و روستاها، اجرای 3.5 کیلومتر اصلاح شبکه، اصلاح 311 رشته بازسازی انشعابات فرسوده و شناسایی و تبدیل 227 انشعاب غیر مجاز به مجاز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .