عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میزان آمادگی اداره گاز گنبد در ورود به ایام سرد سال بررسی شد


میزان آمادگی اداره گاز گنبد در ورود به ایام سرد سال بررسی شد

 مدیرعامل گاز گلستان با حضور در شهرستان گنبد، از اداره گاز و دفتر نظارت شهرستان بازدید و میزان آمادگی آنها در ورود به ایام سرد سال را بررسی کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ،درابتدای این بازدید علی طالبی طی نشستی با علی عقبا طلب رئیس اداره گاز گنبد در جریان فعالیتها و اقدامات اداره گاز شهرستان بویژه  در زمینه آماده سازی و اورهال تاسیسات گازرسانی برای توزیع پایدار جریان گاز و آمادگی  ورود به فصل سرما قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان  با تشکر از زحمات همکاران، نقش ادارات گازرسانی را در زمینه وصول مطالبات و خدمات رسانی به مردم شریف بسیار مهم  خوانده و بر آمادگی تاسیسات و تجهیزات گازرسانی و همچنین  پرسنل بخشهای مختلف ادارات جهت  ارائه خدمات مطلوب ، پاسخگویی به موقع  به درخواستهای مشترکین  همراه با تکریم ارباب رجوع  تاکید نمودند.
 در ادامه طالبی و همراهان با حضور در دفتر نظارت گنبد  ضمن تسلیت فوت همکار گرامی شادروان اسماعیل عطایی ، وضعیت  اجرای پروژه های  در حال انجام و میزان پیشرفت آنها را مورد بررسی قرار داده و ضمن پایش مشکلات موجود ، رهنمودهای لازم جهت نظارت دقیق بر حسن انجام کار ، تسریع در روند اجرای این پروژه ها و اتمام آنها در موعد تعیین شده  ارائه نمود.
وی با تاکید بر امنیت شغلی کارکنان اظهار داشت:همکاران  گرامی هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند و با خیالی آسوده همچون گذشته  با جدیت و تلاش مستمر به کار خود ادامه دهند .
شایان ذکراست در پایان بازدید مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان و همراهان طی دیدار با خانواده همکار گرامی شادروان اسماعیل عطایی  ناظر مشاور دفتر نظارت گنبد با خانواده آن مرحوم اظهار  ارادت و همدردی نموده و با حضور بر مزار پاکش  به ذکر دعا و قرائت فاتحه پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .