عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از آمادگی تمامی ارکان شرکت در فصل سرما خبر داد


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از آمادگی تمامی ارکان شرکت در فصل سرما خبر داد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بابیان خبر فوق، به تشریح اقدامات و برنامه‌های این شرکت پرداخت و از آمادگی تمامی ارکان شرکت گاز استان برای ورود به ایام سرد سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان،  علی طالبی  افزود: با توجه به برنامه زمانی برای انجام تعمیرات و اورهال ایستگاه‌ها و همچنین بررسی و ارزیابی وضعیت تأسیسات گازرسانی، خوشبختانه تمامی ادارات استان برنامه اورهال و اقدامات پیشگیرانه را به نحو مطلوبی انجام دادند و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

طالبی افزود: در آستانه فصل سرما قرار داریم و هوا رفته‌رفته در حال سرد شدن بوده و مصرف گاز نیز رو به افزایش است و رسالت ما نیز در این فصول سرد بیش‌ازپیش می‌شود، بنابراین نیاز است با تمام قوا آماده ارائه خدمات مطلوب به مشترکین عزیز باشیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت شناسايي، ریشه‌یابی و پيشگيري مشکلات تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات لازم برای کنترل و تعمیر تجهیزات گازرسانی انجام‌شده و مشکلات و چالش‌های موجود شناسایی و موردبررسی قرارگرفته و در حد امکان با رعايت كامل اصول ايمني مرتفع گردید و شرایط برای ورود به فصل سرما آماده بوده و در حال حاضر مشکلی درزمینهٔ توزیع پايدار و ايمن گاز نداریم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان گفت: عملیات گازرسانی به روستاها و صنایع باقی مانده استان نیز در حال اجرا بوده به قوت ادامه دارد و انشاء ا... با همکاری و مساعدت مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین تأمین اعتبارات لازم در موعد تعیین‌شده افتتاح خواهند شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .