عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مازندرانی مطرح کرد: اختصاص ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در گلستان


مازندرانی مطرح کرد: اختصاص ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در گلستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در سالجاری ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی ومشاغل پشتیبان پرداخت می شود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان سعید مازندرانی اظهار کرد: درخصوص حمایت از بنگاه های اقتصادی آسیب دیده بر اثر ویروس کرونا که دچار مشکل شدند که برای حفظ نیروهای کار خود از تسهیلات کرونایی استفاده کردند مهلت پرداخت وام آنها تا بهمن ماه سالجاری تمدید شده است.

وی ادامه داد: همچنین بانک ها موظف هستند کسانی که درخواست وام داده بودند وپرونده آنها به بانک رفته تسهیلات باید به این دسته افراد داده شود و تا اخر آذرماه امسال ثبت نام ادامه دارد.

مازندرانی گفت: ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی و مشاغل پشتیبان درسالجاری با سود ۴درصد و با باز پرداخت ۶ ساله پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در زمینه مشاغل خانگی یا مشاغل پشتیان خانگی کار می کنند که میتوانند ۵ نفر را مشغول به کار کنند تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام دریافت کنند که شاهد افزایش ۸ برابری وام مشاغل خانگی درسالجاری هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: برای کسانی که بتوانند با وام مشاغل خانگی برای ۵ نفر ایجاد اشتغال کنند سهمیه ۱۰۰۰ نفری در نظر گرفته شده و آن دسته از کسانی که طرح‌های نو آورانه و فروش در فضای مجازی را دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 232
  • کد خبر : 86142