عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هیات امناء کانون کارآفرینی استان در هفته جهانی کارآفرینی


نشست هیات امناء کانون کارآفرینی استان در هفته جهانی کارآفرینی

نشست هیات امناء کانون کارآفرینی استان در هفته جهانی کارآفرینی

 به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و با هدف تبادل نظر و بهره مندی از ظرفیت صدا و سیمای شبکه استانی صبح شنبه 1400/08/22جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی و تقویت اکوسیستم کارآفرینی در استان،نشست صمیمی هیت امناء کانون کارآفرینی با مدیر کل صدا و سیما ومدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان،برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست ، ضمن تبریک هفته جهانی کارآفرینی به همه کارآفرینان وبازیگران اکوسیستم کارآفرینی، یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه تولید را نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه ، برشمرد. مازندرانی در ادامه گفت: متولیان رسانه باید فضایی مهیا کنند تا کارآفرینی در آن بعنوان یک ارزش و عبادت نمایان شود.

وی گفت: صدا و سیما می تواند اراده و همت مسئولان را در رفع موانع تولید تقویت کرده و در زمینه اهمیت بخشی به کارآفرینی و تولید، سریال و انیمیشن هایی با این موضوع تهیه و تولید نماید.

سعید مازندرانی در ادامه پیرامون ترویج و توسعه کارآفرینی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد فرصتهای مناسبی برای دست اندرکاران حوزه کارآفرینی و تولید فراهم نماید تا موجبات تربیت کارآفرینان نسل آینده، ایجاد شود.

در ادامه منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: شبکه استانی صدا و سیمای استان در نظر دارد در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی ، طی سه ماهه فصل زمستان، برنامه های صبحگاهی با عنوان فرهنگ کار و کارآفرینی تدوین اجرا و پخش نماید.

وی در ادامه گفت: یکی از مولفه های اثربخش در افزایش تولید، بازاریابی است و ضرورت دارد تکنیک های بازاریابی حرفه ای به نحوه شایسته پیاده سازی و اجرایی شود.

در ادامه نشست، اعضاء هیات امناء کانون کارآفرینی استان به بیان نقطه نظرات  و پیشنهادات خود در زمینه شناسایی کارآفرینان و تهیه مستند و گزارش خبری از آنها، پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 185
  • کد خبر : 87219