عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 8 دستگاه پل عابر پیاده در جاده های برون شهری گلستان

طی یکسال گذشته انجام شد:

بهره برداری از 8 دستگاه پل عابر پیاده در جاده های برون شهری گلستان

 معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بهره برداری از 8 دستگاه پل عابر پیاده در بزرگراهها و محورهای شریانی و اصلی استان با صرف اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال از یکسال گذشته تاکنون در استان انجام شد.

منصور ملایی روز یکشنبه در گفت و گویی خبری با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: پل های یادشده در محورهای شریانی و بزرگراهی استان شامل گرگان-علی آباد، محور علی آباد-آزادشهر، بزرگراه گرگان-کردکوی و محور جنگل گلستان مستقر شده اند.

وی افزود: به دلیل اهمیت جانی و سلامت عابرین پیاده و افزایش ایمنی عبور و مرور در طول راهها بویژه دانش آموزان و دانشجویان دانشگاهها و مدارس حاشیه راههای بزرگراهی و شریانی، ساخت و بهره برداری آنها در دستور کار قرار گرفت.

ملایی با بیان اینکه یک پل دیگر نیز در محور گرگان- علی آباد در حال احداث است، افزود: استفاده از مشارکت و ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاران بخش خصوصی و بویژه همکاری های تنگاتنگ پلیس راهها، شهرداری ها، دستگاهها و نهادهای ذیربط مهمترین موضوعی بوده که در ساخت و تحویل بموقع آنها در سرلوحه کار قرار داشت.

معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: این پل ها از سازه های بتنی و فلزی ساخته و بهره برداری شده اند.

ملایی خاطرنشان ساخت: راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان جهت انعقاد قراردادهای BOT مختص ساخت پل های عابر پیاده و استفاده از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاری در نقاط تایید و مشخص شده از سوی اداره کل با اشخاص حقیقی و حقوقی ؛ از آمادگی های لازم برخوردار می باشد.

استان گلستان دارای بیش از 5200 کیلومتر از انواع راههای روستایی، فرعی، اصلی و بزرگراهی است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .