عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری گلستان از تصفیه خانه آب شرب ناهارخوران گرگان


بازدید مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری گلستان از تصفیه خانه آب شرب ناهارخوران گرگان

 
 
 
مدیر کل دفتر پدافند غیر عامل استانداری استان گلستان با حضور در محل تصفیه خانه آب شرب ناهار خوران گرگان از مراحل مختلف این تصفیه خانه بازدید کرد .
 
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس محمدی مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری گلستان به همراه قائم مقام و معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب ، معاون بهره برداری توسعه آب ،مدیران ستادی و گرگان از نزدیک از تصفیه خانه آب شرب مرکز استان بازدید نمودند .
در این بازدید مهندس رحیمی قائم مقام و معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا گلستان با ارائه گزارش کاملی از مراحل مختلف تصفیه خانه آب شرب خاطر نشان کرد : حداکثر میزان ورودی آب به این تصفیه خانه۱۵۰ لیتر در ثانیه عنوان نمود که این میزان در فصل گرم سال به ۳۰ الی ۴۰ لیتر دبی میرسد.
 
وی یکی از عمده موارد تهدید آب شرب جنوب گرگان را ساخت و سازهای بی رویه در روستای زیارت بر شمرد و از مسئولین  استانی و شهرستان درخواست کرد تا توجه جدی به این مقوله داشته باشند.
 
 قائم مقام شرکت آبفا گلستان در ادامه  از رعایت تمام موارد ایمنی در سایت تصفیه خانه خبر داد که بصورت آنلاین در حال انجام می باشد .
در پایان مهندس محمدی مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری ضمن قدردانی از تلاشهای مدیرعامل و مجموعه همکاران  شرکت آب و فاضلاب گلستان ضمن بازدید از سیستم مانیتورینگ بر تقویت حفاظت فیزیکی این تصفیه خانه تاکید کرد .
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .