عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجوز 41 نشریه جدید برای استان گلستان صادر شد

محمد رعیت عنوان کرد؛

مجوز 41 نشریه جدید برای استان گلستان صادر شد

مجوز 41 نشریه جدید برای استان گلستان صادر شد

 «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی ایران، گفت: از ابتدای سال تا به امروز مجوز 41 نشریه جدید برای فعالیت در استان گلستان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت با اشاره به اینکه همچون گذشته و در فصل نوین خدمت در کنار اصحاب رسانه ی استان برای رسیدن به نقطه مطلوب هستیم و با راهنمایی و مشورت اصحاب رسانه و ترسیم نقشه راهی منسجم و برنامه ریزی شده؛ برای گره گشایی و خدمت رسانی به جامعه آماده ایم، گفت: از ابتدای سال تا به امروز مجوز 41 نشریه چاپی، برخط و غیر برخط از سوی دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات کشور برای فعالیت در استان گلستان صادر شده است.

وی در توضیح مجوزهای صادر شده، گفت: از این تعداد 24 نشریه چاپی شامل 2 هفته نامه، 7 ماهنامه، 10 فصلنامه و 5 دوفصلنامه است و نیز 11 نشریه الکترونیکی برخط (پایگاه های خبری) مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

رعیت با اشاره به اینکه 6 نشریه الکترونیکی غیر بر خط نیز مجوز دریافت کرده اند، گفت: از مجموعه 41 رسانه دارای مجوز؛ یک فصلنامه و 2 دوفصلنامه به زبان انگلیسی فعالیت می کنند و مجوزهای لازم را دریافت کرده اند.

گفتنی است، در حال حاضر 172 نشریه چاپی، برخط و غیر برخط دارای مجوز در استان گلستان فعالیت می کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .