عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رعایت ایمنی و حقوق شهروندی مسافران نوروزی ملاک ارزیابی هاست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

رعایت ایمنی و حقوق شهروندی مسافران نوروزی ملاک ارزیابی هاست

رعایت ایمنی و حقوق شهروندی مسافران نوروزی ملاک ارزیابی هاست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر احتمال وقوع سفرهای نوروزی؛ از تشکل های صنفی حمل و نقل عمومی بویژه رانندگان برون شهری استان خواست که با رعایت نکات مربوط به ایمنی جاده ای و بهداشتی؛ سلامت جانی و حقوق شهروندی مسافران را در این ایام تامین کنند. 

مهدی میقانی روز سه شنبه در جلسه با تشکل های صنفی و کمیته حمل و نقل ستاد کرونا گفت: نکته بسیار مهم در قبل و حین سفرهای نوروزی، رعایت اصول حرفه ای رانندگی، اخلاقی و شهروندی است که توسط رانندگان و صنوف باید رعایت شود.

به گفته وی، نکته مهم دیگر رعایت دقیق و نظارت مستقیم بر پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا اعم استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مطلوب در ناوگان عمومی حمل و نقل شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری است.

در ادامه جلسه نیز، صنوف حمل و نقل عمومی و اعضای کمیته حمل و نقل ستاد استانی مقابله با کرونا که شامل تمام دستگاههای دخیل در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری استان می شود به بیان پیشنهادات و اقدامات لازم برای انجام هرچه بهتر رضایت خاطر و تامین حقوق شهروندی مسافران در این ایام پرداختند.

رعایت ایمنی و حقوق شهروندی مسافران نوروزی ملاک ارزیابی هاست


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .