عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای بناهای شهر تاریخی استرآباد(گرگان)


شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای بناهای شهر تاریخی استرآباد(گرگان)

 سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای بناهای شهر تاریخی استرآباد(گرگان) در حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رحمان فرمانی امروز یکشنبه 8 اسفندماه 1400 با اعلام این خبر گفت: برابر اخبار واصله از میراث‌بانان افتخاری مبنی بر اقدامات مشکوک فردی ناشناس در بافت شهر تاریخی استرآباد(گرگان)، مسئول پایگاه عملیاتی مرکز استان با هماهنگی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان به منطقه اعزام شد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: مأمور اعزامی با عملیات غافلگیرانه وارد محل موردنظر شده و یک نفر که بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده یکی از حرفه‌ای‌ترین سارقان شهر تاریخی استرآباد(گرگان) است را حین ارتکاب جرم دستگیر کرد. فرد دستگیرشده برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی شهرستان گرگان شد.
وی بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به‌صورت شبانه‌روزی در حال نظارت مناطق تاریخی سطح استان هستند و هرگونه گزارش و اخبار تخلف به‌سرعت پیگیری خواهد شد؛ ازاین‌رو از همه مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با شماره تماس 32241557-017 در میان بگذارند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .