عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیچ فرصتی را برای احقاق حق جامعه ایثارگری از دست نمی دهیم


هیچ فرصتی را برای احقاق حق جامعه ایثارگری از دست نمی دهیم

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان گلستان گفت: کمترین قصور و کوتاهی در مسیر ارائه خدمات باعث تضییع حقوق جامعه ایثارگری می‌شود و مجموعه بنیاد در حوزه‌های مختلف، هیچ فرصتی را برای احقاق حق جامعه ایثارگری از دست نمی دهد.
به گزارش ایثار واحد گلستان، محمود پاکدل در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای واحد گلستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در صف اول مبارزه با مشکلات بوده اند و سربلندی امروز نظام عزتمند ایران اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: خون مطهر شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان پایه‌های کشور و نظام را مستحکم کرده و امروز فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ غالب در جامعه ماست.
وی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: خدمت در بنیاد خدمت به بهترین اقشار جامعه یعنی خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران به ویژه والدین شهداست و رعایت عزتمندی و تکریم از اصول ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگران است.
وی به مشکلات ایثارگران در زمینه تأمین مسکن اشاره کرد و افزود: تمام سعی بنیاد در راستای حل مشکلات مسکن خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از طریق امضاء تفاهمنامه با دستگاه های اجرایی استان بوده و در این راستا تمامی تلاشمان را به کار بسته ایم. 
پاکدل با اشاره به اینکه مهمترین موضوعاتی که در سفرهای استانی مطرح می شود، اشتغال جامعه ایثارگری است تصریح کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته و در این مسیر دو مقوله مهم اشتغال و مسکن این عزیزان به‌صورت جدی در دستور کار تمامی دستگاه های اجرایی بوده است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان گلستان گفت: کمترین قصور و کوتاهی در مسیر ارائه خدمات باعث تضییع حقوق جامعه ایثارگری می‌شود و مجموعه بنیاد در حوزه‌های مختلف، هیچ فرصتی را برای احقاق حق جامعه ایثارگری از دست نمی دهد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .