عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماینده دولت مردمی در مراوه تپه و کلاله


نماینده دولت مردمی در مراوه تپه و کلاله

 

دکتر سید حمید سجادی با مردم محروم و مرز نشین مراوه تپه وکلاله از نزدیک دیدار کرد . 
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ کاروان دولت مردمی برای ساختن ایرانی قوی متشکل از معاونین رئیس جمهور و وزرا به ریاست سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در شانزدهمین سفرهای استانی خود جمعه سیزدهم اسفند 1400 مهمان مردم شریف استان گلستان بود .
سید حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان همزمان با این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به همراه قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در شهرستان های مرزی مراوه تپه و کلاله حضورپیدا کرد .
دکترسجادی در بدو ورود به مراوه تپه با حضور درگلزار شهدای این شهرضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای گرانقدر ، همچنین ازآرمگاه مختومقلی فراغی شاعر معروف ونماد فرهنگ ترکمن صحرا دیدن کرد .
حضور در محل احداث سد چایلی مراوه تپه و بررسی روند اجرایی این پروژه درراستای رفع مشکل کم آبی مردم این منطقه ، دیدارو تجلیل از خانواده شهید گرگانلی دوجی و بازدید از غرفه های زیبا و سنتی مختص ترکمنی از دیگر برنامه های وزیر در این شهر بود .
وزیر ورزش و جوانان در پایان سفرش به شهرستان مراوه تپه در محل فرمانداری این شهر با اقشار مختلف مردم دیدار کرد وبه خواسته ها و در دلهایشان با دقت و حوصله تمام گوش فراداد .
پس از آن دکترسجادی مراوه تپه را به مقصد کلاله ترک کرد .
غبار روبی گلزار شهدا ، بازدید از بسته تجمیعی ظرفیت های کشاورزی ، گردشگری و پرورش اسب اصیل ترکمن (روستای صوفیان) کلاله ،تجلیل از دو خانواده بزرگوار شهیدان جلال الدین قلی زاده و احمد مهربانی و بازدید از استادیوم ورزشی از برنامه های دکترسجادی در کلاله بود .
در ادامه دکتر سجادی به همراه دکتر آریان پورنماینده مردم شریف مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی و مهندس برزمینی در فرودگاه کلاله حاضر شده و از باند فرودگاه و غرفه های سنتی دایر شده در آن مکان بازدید کرد. ودر خاتمه طی نشست مردمی و در گفتگویی چهره به چهره با سعه صدر به پای حرف های مردم این منطقه نشست .
وزیرورزش و جوانان در پی سفر به مراوه تپه و کلاله در نشست های مردمی که با مردم این شهرستان ها داشت به ورزش گلستان ، قهرمانان ورزشی و تیم های مطرح لیگ برتری استان اشاره کرد. وازدومیدانی کاران گلستانی درزمان ورزشی خودش یاد کرد . ایشان خودش راسربازو نماینده دولتی خطاب کردکه مردمی و عدالت محور بوده وهدفش سازندگی ، پیشرفت و شناسایی مناطق محروم و رسیدگی به مشکلاتشان می باشد .
دکتر سجادی در خصوص بازدیدهای عمرانی ،کشاورزی ،گردشگری و شنیده هایش گفت یقیناً گوشی شنوا و چشمی بینا برای انعکاس آنچه که دیده و شنیده است به تک تک مسئولین مربوطه خواهد بود .




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .