عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با مقام عالی وزارت دیدار کرد


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با مقام عالی وزارت دیدار کرد

 مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با مقام عالی وزارت دیدار کرد .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان روز سه‌شنبه مورخ سی‌ام فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به همراه مهندس ایری نماینده مردم شریف غرب استان با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد ..
برزمینی در گفت و گو با روابط عمومی این اداره کل عنوان کرد :
با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور به استان گلستان و حمایت‌های ویژه وزیر، استاندار و مجمع نمایندگان گلستان، ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبات سفر در حوزه ورزش و جوانان به گلستان تخصیص داده شد .
وی در ادامه افزود : تلاش داریم با حمایت های مسئولین عزیز استان و تخصیص اعتبارات سفر بتوانیم ۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی را در شهرستان‌های گلستان به بهره‌برداری برسانیم .
برزمینی با اشاره به این که در این دیدار مهندس ایری نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر و عادل مجللی قهرمان قایقرانی استان نیز حضور داشتند افزود :
بدون تردید پیگیری استاندار و نمایندگان استان می‌تواند نقش بسزایی در به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام ورزشی داشته و رضایتمندی جامعه ورزش و جوانان را در پی خواهد داشت .
ایشان در پایان ضمن بیان این موضوع که مسلماً مساعدت ها و حمایت‌های دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان با خرسندی و شادمانی مردم استان همراه است ؛ اظهار کرد : با حضور مهندس ایری در دفتر وزیر پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان های غرب استان گلستان به ویژه تختی بندرترکمن ،چمن مصنوعی کردکوی ، خانه کشتی بندرگز و چمن مصنوعی گمیشان مورد بررسی قرار گرفت تا به امید خدا بتوانیم از بیش از 100پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان گلستان، ۲۰ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .