عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسهیلات تبصره ۱۸و صندوق توسعه ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری است

مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار با دکتر زنگانه؛

تسهیلات تبصره ۱۸و صندوق توسعه ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری است

تسهیلات تبصره ۱۸و صندوق توسعه ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری است

 مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که شب گذشته در ادامه بازدید از استان های مختلف کشور و نظارت بر فعالیت و زیرساخت‌های گردشگری وارد استان گلستان شد صبح امروز در جلسه‌ای با استاندار گلستان درباره ظرفیت‌های گردشگری استان و برنامه‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفتگو کرد.

به‌گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، طاهره قیومی صبح امروز یکشنبه 7 فروردین ماه 1401 در دیدار با علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات دست اندرکاران سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان صورت‌گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.
دستیار ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن اشاره به موقعیت مناسب استان گلستان برای جذب گردشگر گفت: گلستان استانی گردشگرپذیر است و نیازمند تبلیغات مناسب است، باید روی این موضوع به صورت ویژه برنامه‌ریزی شود.
قیومی در این جلسه ضمن بررسی آسیب‌های جدی که در جریان سیل سال ۱۳۹۸ به زیرساخت‌های گردشگری استان گلستان وارد شد به لزوم بازسازی این زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: امسال با پیگیری‌های که از سوی  مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صورت‌گرفته است اعتبارات خوبی از صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ برای این وزارتخانه در نظر گرفته‌شده است که کمک بسیار خوبی برای توسعه استان گلستان محسوب می‌شود.
در این جلسه توجه به شهر تاریخی استرآباد(گرگان)، جزیره آشوراده، دیوار بزرگ گرگان، میراث جهانی گنبد قابوس و طبیعت بی نظیر استان به عنوان فرصت‌های گردشگری از موضوعاتی بود که توسط دکتر زنگانه استاندار گلستان مطرح شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .