عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه های ساخت راههای روستایی گلستان سرعت گرفت

پس از سفر ریاست جمهوری:

پروژه های ساخت راههای روستایی گلستان سرعت گرفت

پروژه های ساخت راههای روستایی گلستان سرعت گرفت

 معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: پس از سفر ریاست جمهوری و مناسب شدن شرایط آب و هوایی و نیز ابلاغ اعتبارات عمرانی، اجرای پروژه های ساخت راههای روستایی بیش از گذشته در استان شدت گرفته است.

قاسم دبوری فریمانی شامگاه جمعه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: با سفر ریاست محترم جمهوری به استان ۶ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت راههای روستایی استان به تصویب رسید کهاحداث ساخت راه روستایی یورت کاظم گالیکش در نوروز 1401 نمونه بارز آن می باشد.

 به گفته وی، ساخت راه روستایی قرمسه به چارقلی در گمیشان، بندبصیرآباد به پنج پیکر در حوزه بندرترکمن و گمیشان و اسلام آباد شاده به بزرگراه در کردکوی از جمله آنهاست که در حوزه غرب استان قراردارد.

دبوری افزود: برای حوزه شرق استان نیز ساخت راههایی همچون کردآباد، آزادتپه به پیرواش و آشوربای به اوچ تپه در علی آباد و آق قلا، اخلی فجر در رامیان و قورچای حاجی نبی در آزادشهر به تصویب رسیده که تمامی آنها در مرحله های مختلف اجرا قرار دارند.

وی اظهارداشت: با اضافه شدن این راهها به حوزه راههای روستایی، تعداد روستاهای بالای 20 خانوار به 890 روستا می رسد که از راه مناسب و دسترسی برخوردارند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .