عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان در حال اجراست


ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان در حال اجراست

  معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ساخت، بهسازی و آسفالت 29 پروژه راه روستایی با اعتبار 71 میلیارد تومان در استان خبرداد.

قاسم دبوری فریمانی روز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: طول اجرای این پروژه ها 96 کیلومتر است و عملیات اجرایی این پروژه ها از قبیل زیرسازی، احداث ابنیه فنی و اجرای آسفالت انجام شده و یا در حال انجام می باشد.
وی اظهارکرد: این پروژه ها در مراوه تپه شامل 4 پروژه بسطام دره-دادلی غزنین- دولت اورلان، سویجق- بادیانلی، سایت کچیک و قرناوه- چنارلی و 4 پروژه در رامیان شامل محور اخلی-فجر، الهادی- ویرو، ملچ آباد و جوزچال می شود.
به گفته وی، 3 پروژه قورچای-حاجی نبی ، نرگس چال و آنتنی های خوش ییلاق در آزادشهر، 3 پروژه کردآباد، سیاه مرزکوه و آزادتپه به پیرواش در علی آباد و همچنین 3 پروژه قلعه قافه-وامنان، آهنگرمحله و احداث دیوار سنگی ملاتی کیلومتر 9 محور قلمی ساسنگ در مینودشت از جمله این پروژه هاست.
دبوری اظهارکرد: پروژه های دیگر هم شامل 2 پروژه بیشک تپه-آراقویی- قره و عنایت آباد- مرجان آباد در گنبد، 2 پروژه یورت کاظم و سیجان در گالیکش، 2 پروژه کردکوی-درازنو و اسلام آباد(شاده) در کردکوی و 2 پروژه قرمسه و پنچ پیکر- بصیرآباد در گمیشان هستند.
وی یادآورشد: احداث قطعه اول راه روستایی قره قاشلی به جاده اصلی آق قلا-بندرترکمن، قلقلی در بندرگز، اوج تپه –آشوربای در آق قلا و مطالعه پل بزرگ دهانه 8 متری محور خالد نبی در کلاله نیز از دیگر پروژه های در حال اجراست.


ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان در حال اجراست

 

ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان در حال اجراست

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .