عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حوزه تولید موجب عزت و افتخار کشور است

سرپرست اداره کل صمت گلستان:

حوزه تولید موجب عزت و افتخار کشور است

حوزه تولید موجب عزت و افتخار کشور است

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اعضای شورای مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: حوزه تولید موجب عزت و افتخار کشور و بحث دانش بنیان برای دوام و قوام تولید لازم است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده در نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اعضای شورای مدیران اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: امسال با شعاری که مقام معظم رهبری انتخاب کردند تولید و اشتغال محور کارها قرار گرفته و بخش صنعت ، معدن و تجارت مکلف است در راستای تحقق شعار سال تلاش خود را مضاعف نماید .

وی گفت : حوزه تولید موجب عزت و افتخار کشور و بحث دانش بنیان برای دوام و قوام تولید و استفاده از روش ها و شیوه های نوین برای داشتن تولید و اشتغال پایدار لازم و ضروری است .

به گفته حسن زاده، با توجه به شعار سال، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه امسال باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: در حوزه صدور جواز تاسیس ها تاکید ما این است که از ابتدا سرمایه گذاران را به سمت تحقیق و توسعه سوق دهیم و با کمک پارک علم و فناوری و شرکت شهرکها بدنبال این هستیم که واحدهای صنعتی موجود که فاقد واحد تحقیق و توسعه هستند را به سمت ایجاد واحد تحقیق و توسعه و دانش بنیانی سوق دهیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 200
  • کد خبر : 91542