عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درزگیری و چادرکشی ناوگان باری الزامی است

در حمل و نقل محصولات کشاورزی:

درزگیری و چادرکشی ناوگان باری الزامی است

 رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از الزامی بودن درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به هنگام حمل و نقل این محصولات خبرداد و به رانندگان و کامیونداران استان تاکید کرد که برای جلوگیری از هدررفت محصولات به این مساله توجه جدی داشته باشند.

محسن یازرلو روز پنجشنبه درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: با توجه به شروع برداشت محصولات کشاورزی استراتژیک از جمله گندم، جو و کلزا در استان، لازم است نکات ایمنی و ظرفیت حمل و نقل این محصولات از مزارع تا مراکز تخلیه توجه و رعایت شود.

وی از رانندگان تقاضا کرد که از حمل و نقل محصولات کشاورزی بیش از ظرفیت ناوگان جلوگیری کنند و با عایق بندی و پوشش درزهای ناوگان مانع از ریزش و هدر رفت آنها شوند.

یازرلو از کشاورزان نیز خواست که برای حمل و جلوگیری از هدررفت محصولات تولیدی و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه، از ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل و نقل و مجاز به دریافت بارنامه استفاده کنند.

میانگین صدور بارنامه حمل محصولات کشاورزی گلستان در فصل برداشت بیش از دو هزار بارنامه در روز است که توسط ۷۹ شرکت فعال در بخش حمل و نقل کالا، صادر و با ۱۲ هزار و ۶۵۰ راننده جابه جا می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .