عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آيين تكريم و معارفه مدير كل شيلات استان گلستان

با حضور رئيس سازمان شيلات ايران انجام شد؛

آيين تكريم و معارفه مدير كل شيلات استان گلستان

آيين تكريم و معارفه مدير كل شيلات استان گلستان 

طي مراسمي با حضور معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار گلستان، نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي ، آيين تكريم و معارفه مدير كل شيلات گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان در اين مراسم كه با حضور و جمعي ديگر از مسئولين ملي و استاني برگزار شد، براساس حكم مهندس سيد حسين حسيني، مهندس اسماعيل جباري به عنوان سرپرست اداره كل شيلات گلستان معرفي و از زحمات 8 ساله مهندس سيد جواد قدس علوي تقدير شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گلستان در اين جلسه با اشاره به ظرفيتهاي شيلاتي موجود در استان گفت: اميد است استان گلستان به جايگاه واقعي خود در صنعت آبزي پروري برسد و به عنوان يكي از پايه هاي اصلي اقتصاد در كشور معرفي گردد.
دكتر سيد محمد دهنوي افزود: از سازمان شيلات ايران تقاضا داريم كه با رايزني هاي لازم مديريت شهرك شيلاتي را به استان واگذار نمايد و در صورت تحقق اين امر استان نيز تعهد مي نمايد علاوه بر منابع اختصاص يافته به اين شهرك، از منابع داخل استان نيز جهت رونق آن استفاده نمايد.
همچنين در اين جلسه دكتر منتظري نماينده مردم شهرستان هاي گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن تقدير از زحمات مدير كل سابق شيلات گلستان و تبريك و آروزي موفقيت براي مديريت جديد گفت: بي شك استاني موفق خواهد بود كه از مزيت هاي نسبي خود آگاه باشد و به اولويت هاي خود بپردازد. در اين صورت است كه مي تواند در بالاترين سطح مسير پيشرفت قرار گيرد.
گفتني است مراسم تكريم و معارفه مدير كل شيلات گلستان، با حضور معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار گلستان، فرماندار شهرستان بندرتركمن، نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي، نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان و جمعي ديگر از مديران ملي و استاني و جمعي از توليد كنندگان و آبزي پروران استان در محل سالن جلسات اداره كل شيلات گلستان برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 166
  • کد خبر : 93428