عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصناف نقش مهمی در مردمی سازی اقتصاد دارند

سرپرست اداره کل صمت گلستان:

اصناف نقش مهمی در مردمی سازی اقتصاد دارند

اصناف نقش مهمی در مردمی سازی اقتصاد دارند
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در گنبدکاووس گفت: اصناف با سرمایه گذاری و اشتغالزایی ای که دارند، نقش مهمی در مردمی سازی اقتصاد دارند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده در همایش روز اصناف شهرستان های شرق استان گلستان که با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان گنبد کاووس ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس و روسای اتاق های اصناف شهرستان های شرق استان گلستان در محل سالن همایش های فرهنگیان شهرستان گنبد کاووس برگزار گردید ، ضمن تبریک روز ملی اصناف به تمامی اصناف و بازاریان کشور و استان گلستان گفت : در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا که برخی از فرصت طلبان و سودجویان ، سرمایه های خود را از کشور خارج کردند ، اصناف و بازاریان همچون همیشه پای نظام و انقلاب ایستادند و علی رغم تمامی مشکلاتی که داشتند وفاداری خود را به نظام و مردم نشان دادند که از همه ایشان تقدیر و تشکر میکنیم .
وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در مردمی سازی اقتصاد گفت : اصناف و بازاریان با سرمایه گذاری و اشتغالزایی ای که دارند ، نقش مهمی در مردمی سازی اقتصاد دارند و این قشر زحمتکش مکمل تولیدکنندگان داخلی هستند .
به گفته حسن زاده ، طی نه ماهه اول سال گذشته رشد بخش صنعت، معدن و تجارت کشور بیش از ۳.۴ درصد و رشد بخش خدمات ۵.۷ درصد بوده است .
وی همچنین گفت: ایستادگی و پایداری بازاریان و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد با همکاری این عزیزان و تولید کنندگان و تجار و بازرگانان شایسته تقدیر است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 204
  • کد خبر : 93452